آخرین اخبار

لیگ برتر والیبال| شکست خانگی مس مقابل سرباز‌ها

تیم پاس گرگان در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان سه بر دو مس رفسنجان را شکست داد تا دو امتیاز ارزشمند این دیدار را به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
27 آذر 1402
کد مطلب : 10428

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۹ آذرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در تک دیدار امروز از هفته دوازدهم تیم مس رفسنجان در سالن ۹ دی میزبان پاس گرگان بود و در این جدال پنج سته سه بر دو مغلوب حریف شد.

در ست نخست پاس گرگان ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست داد اما در ست دوم و سوم این مس رفسنجانی‌ها بودند که با پوئن مشابه ۲۵ بر ۲۱ شاگردان سنگدوینی را مغلوب خود کردند تا مسابقه در ست چهارم ادامه یابد.

در ست چهارم پاس گرگان بازی را در دست گرفته و با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا دو تیم جدالی پنج سته برابر هم تجربه کنند اما ست پنجم با تغییر امتیازات پیاپی دو تیم پیش بینی را برای هواداران دشوار کرد و در نهایت پاس گرگان ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید و دو امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

پاس گرگان با ۷ برد و ۱۸ امتیاز دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه ششم قرار خواهد گرفت تا باقی مسابقات روز چهارشنبه جایگاه نهایی تیم‌ها را مشخص کند.

مس رفسنجان هم با ۴ برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی خواهد ماند.

احمد دامغانی‌نژاد به عنوان نماینده سازمان لیگ و احمد بندری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت این دیدار را برعهده داشتند.

کیوان عابدزاده و حامد آقابراری داوران اول و دوم این مسابقه بودند. این دیدار ۱۵۱ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر داشت.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =